Accepterad JappMaskinen | Medlem ansökning [Fryser]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JappMaskinen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? niti

Vad är ditt discord namn? JappMaskinen#4356

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1999

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Kastriot Skenderbeg

Kastriot är 24år gammal och har flyttat in nyligen till Staden. Kastriot kommer från en trasig uppväxt i Balkan där han har spenderat sitt liv tills nu. Han flyttade till Staden Unive ihopp om ha ett bättre liv framför sig.

Han är ensamt barn och ingen pappa i bilden. Kastriot bryr sig väldigt mycket om andra och tar stort ansvar att ta hand om sin mor. Han hade inte mycket när han va yngre och i senare dagar så började han smått med jobb och dumheter. Kastriot är en vilsen själ på en resa där han kan bli oberoende av andra och kunna hjälpa hans mamma köpa hus.

Kastriot har hjärtat på rätt plats och vill alltid folk bästa runt om kring sig men är ej rädd och handskas med konflikter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att skapa en unik karaktär med en bakgrundshistoria. Jag har en bra bakgrund, unik personlighet och är motiverad för att kunna bidra med det bästa utbudet till servern. Jag tänker att bygga en bra relation med andra på servern där jag kommer att interagera och bygga relation med folk som har samma intressen, bakgrund och jobb. Kommer att ta in min livshistoria från min unika karaktär. Jag kommer att skapa evenemang och uppdrag med mina vänner och skapa en bra stämning bland annat tävlingar osv. Jag kommer att delta i serveromfattande evenemang då jag tycker att det är spännande och kul. Jag kommer att utveckla min drivkraft för att jobba och ha kul. Sist men inte minst följa serverns regler och se till att jag alltid mig uppdaterad till den senaste informationen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enligt mig är spela för motpartens vinst att man agerar som om man är motståndaren eller fienden och försöker hjälpa dem att vinna scenariot. Detta kan göras av olika skäl, till exempel för att utmana sig själv eller för att skapa en mer spännande och utmanande spelupplevelse för alla inblandade. Det kan också vara ett sätt att visa respekt för motståndaren och visa att man inte bara är intresserad av att vinna utan även av att spela en bra och underhållande match.

Hur hittade du Unive? genom vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir du automatiskt nekad. Lycka till !

Tillbaka