Nekad jappe1346 | Ban överklagan [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jappe1346

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: jappe1346

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866797333/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jappe1346

Vad är din discord tagg? Jappe#8092

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd för RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom fick felaktig information

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var 2 personer som riktade pistol så jag knivhögg en av dom sen döda den andra mig sen fick ja ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban enligt mig, det vill säga felaktig information

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej det var inte ja som startade

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

antingen såhar du rdm:at eller så är det fearRp, fel oavsett. Plus att min kompis har klipp på händelsen, så en rättfärdig ban.

@jappe1346 Deg blir riktigt FearRP om några riktar Gun mot dig då kan du inte ta upp kniven och döda en annan för dom som är bredvid dom kommer döda dig och det är som att du vill bli dödad Det är FearRp

@jappe1346 Tycker du fortfarande att den är Felaktig?
jag skulle nog säga att den var felaktig för ja vill ju på något sätt skydda mig själv men nu har ja förstått att det är ett felaktigt beteende och kommer inte att hända igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka