Accepterad Jaowduden | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaowduden

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198135876011

Vad är ditt namn i verkligheten? Ronny

Vad är ditt discord namn? Mr-Duden#7791

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 1997

Berätta om din karaktär. Fatosh Amini heter karaktären men folket kallar honom för Fati och är en 30 åring grabb. Fati hade en väldigt tuff uppväxt eftersom både hans mor och far begick en hel del kriminaliteter i stan. Fatosh intresse är fotboll och redan som 10 åring fick han chansen att träffa Zlatan Ibrahimovic. När han träffa honom denna dag sa han att en vacker dag kommer fatosh att bli som Zlatan. Med tanke på att Fatosh haft en väldigt tuff uppväxt med både mamma och pappa som varit i gäng hade dem det väldigt tufft ekonomiskt. Vid 15 år blev fatosh redan förfrågan om han ville komma in i gäng, redan där startade det hela. Fatosh blev tvungen att fly från sin stad och komma till en ny stad och börja om på nytt eftersom båda hans föräldrar blivit döda i gängkrig. Fatosh älskade sina föräldrar. Fatosh har alltid haft svårt med sin svenska eftersom hans föräldrar inte kunde betala hans utbildning i skolan och böcker. Så han bryter en hel del även som 30 åring men folket har alltid förstått honom. Fatosh ska säkert men sakta bygga sig uppåt och försöka ta tag i hans liv och inte försöka komma i fel umgänge som hans föräldrar gick. Med tanke på att hans föräldrar gick det väldigt fel på hoppas Fatosh på att få chansen att bevisa att han verkligen kan göra rätt för sig och inte hamna i dåligt umgänge. Hans känslor är blandade med tanke på att han redan som 15 åring kom in i gäng och som ung tappa sina föräldrar.

Varför ska just du bli whitelistad? Skulle kunna bidra till en hel del till servern gott skratt till folket. Kunna spela och träffa på nytt folk inom servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har nu spelat ett par dagar vilket jag upplevt det väldigt bra spelat på andra servers men inte lika bra som unive. Känner att jag kan bidra till att servern blir bättre genom att ta ett steg närmare genom att bli whitelistad.

Hur hittade du Unive? Twitch streamers och andra kompisar som spelar på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få nya perspektiv och dela med mig givetvis. Kunna ha det roligt med både andra och kompisar inom servern. Ingå i det här RP hade varit grymt att ta det ett steg uppåt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen server ATM försöker hitta en bra server som jag ska nog kunna passa till har lyckats nog rätt så bra med Unive än så länge!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka