Nekad Jaowduden | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaowduden

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198135876011

Vad är ditt namn i verkligheten? Fatosh Amini

Vad är ditt discord namn? Mr-Duden#7791

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att bestå att härma lite Zlatan och sakta men säkert bli en wannabe gangster orten men ändå en väldigt skön person på servern Fatosh Amini kommer karaktären att heta och gillar att skoja med folket. Fatosh känslor har alltid varit svåra eftersom haft en väldigt jobbig uppväxt där han haft sin pappa och mamma som kriminella men Fatosh har alltid velat gå via den "lagliga" sidan.

Varför ska just du bli whitelistad? Hade jätte gärna uppskattat då jag sett en hel del streamers och andra spelare. Jag har spelat som owhitelistad några dagar nu och har trivts med detta. Hade uppskattat om just jag kunnat få chansen att bli whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt i den andra "tråden" lite samma sak där spelat nu några dagar och hade velat bli whitelistad

Hur hittade du Unive? via kompisar och andra twitch streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna spela på ett realistiskt sätt och ha roligt med kompisarna inne i stan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? swedish knight rp men gillar inte alls den väldigt segt..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka