Nekad Janoz | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janoz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Panndeburdas

Ditt Hex-ID: steam:11000010f0789c1

Vad är din discord tagg? Pandeburdas#6381

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att använda lite fel ordval.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad ig för att jag kallade någon "skåne jävel" tydligen så var det "rasistiskt" och sedan blev jag bannad, jag hoppade support och ville prata med staffen, då så sa en annan staff att han skulle prata med han och då sa jag "hälsa honom att han är homo", och så skrattade jag om det och ingenting verkade vara fel för att det var liksom ett skämt, sedan blev jag pbannad ifrån dcn. support och

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, jag gjorde ju ganska fel med mitt ordval, var inget illa menat och det verkade inte som att han staffen tog illa upp, men det märkte jag ett tag efter att det inte var så bra skämt, menade ju ingeting illa med att kalla honom "homo" det vara bara det ordet jag hade i huvudet just då, och jag menar inte att jag går runt och kallar alla "homo" utan att jag hade blivit kallad det ig ett tag tidigare och så fastnade det bara i huvudet och så tänkte jag inte på vad jag sa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Unive var mitt första server, kunde absolut ingeting om rp och typ "lallade" men detta var för ungefär 1 år sen, (har utvecklat min rp enormt sen sist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte behöva kalla staffen "homo" eller bara inte säga någonting, jag skulle för det första inte heller behöva kalla den där snubben ig för "skåne jävel" heller, (blev ganska sur på han ig för att han vdmade mig när jag sprang mitt ut i gatan, han kunde ha undvikigt att köra över mig), men i alla fall, jag skulle inte behöva kalla den där snubben för "skånejävel" utan jag skulle bara förstätta rpa på att jag var skadad och dra ut på scenariot en bit till så jag inte blev bannad mitt i scenariot, detta var ju ett par månader sen och jag har som sagt utvecklat hur jag är som person och hur jag rpar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, det har jag, jag har lärt mig att rpa bättre en sist och att tänka till lite extra innan jag säger någonting, "homo" och "skånejävel" är helt ur mitt huvud nu och jag kommer aldrig att använda dom orden igen, samt har jag lärt mig lite mer hur jag rpar på skador så att jag kan dra ut på scenarion lite längre, så det blir kul för båda parterna, så att dom inte t ex ger mig bandage och sedan springer jag där ifrån som att ingenting har hänt, utan jag rpar på att jag är skadad/medvetslös så får dom ta mig till sjukhuset och skapa ett sjukhus scenario som är lite längre samt välutvecklad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ja du det var ju inte så smart gjort. Förstår inte hur man ens kan hålla på så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka