Nekad JanneReininen | Ban överklagan [larvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emelle

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GLEJ/

Ditt Hex-ID: steam:11000013874b8af

Vad är din discord tagg? GLEJ ✪#2535

Vem var det som bannade dig? larvar

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde över en kille som inte svarade på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en bil vid pyren och jag leta runt efter bilar och jag ville köpa bilen som jag trodde killen jag körde över hade för bil. Asså jag tog hans bil och körde med den. Han var afk eller rörde inte på sig. Så jag körde över han för att se om han skulle röra på sig. (ge en reaktion).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann 100%. För det första så dm jag killen som banna mig. Han banna mig i 7 dagar, efter 1 minut när jag snacka med han ändra han till 2 dagar direkt. Detta visar att det är väldigt svagt. För det andra gjorde jag fel men det ända sättet att få kontakt med honom om han var framför sin dator var om jag körde över honom, men han var AFK istället. Jag var vid pyren eftersom jag letade efter en bil och inte ville förstöra för andra eftersom det kan vara väldigt jobbigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått småbans på 1 timme. 2 stycken. Sen har jag blivit felaktig bannad 2 gånger på 7 dagar över något jag inte ens gjorde. Jag var inte ens på platsen och larvar anklade mig om det. Jag har bevis på vad de skrev till mig. De skrev förlåt och de lekte så tuffa när jag satt i samtal med dem. Jag sa till de 100 gånger att det inte var jag. Jag gav aldrig upp sen visade sig efter 1 timme att det inte var jag. 1 timme bannen var när jag råkade köra över 3 pers som var mitt på gatan med en bil eftersom jag körde för snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle förmodligen inte ens försökt och fått kontakt med honom och bara gått vidare med livet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska aldrig använda en bil som ett vapen igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår vält. Ni har mycket på gång nu som strular med servern. Jag tror ni ej har tid med att läsa överklagelserna.

Jag ändrade ner till ban till två dagar pga att det jag fick på film visade bara "mild vdm" du fick en ban på sju dagar först för att du gjorde en VDM handling. Jag behövde sänka ner den pga att jag inte fick med mer material ifrån vad du gjorde. Därför blev jag tvungen till att sänka ner din ban. Du får vänta ut dessa två dagar och se efter vad du har gjort, läs på reglerna på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka