Accepterad JanneMask | Medlem ansökning[Karimoooooo

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JanneMask

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DocRascus/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Hellman

Vad är ditt discord namn? TjackBalleRascus#5923

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Roger Hellman hade bra föräldrar till en början men efter han testade på det kriminella livet som att börja sälja droger och va lite slaks av spring pojke så vart hans föräldrar bara mer och mer stressade. Hans pappa lämnade hans mamma men hans mamma började ta droger T.ex tabletter och kokain för att kunna klara av allt i hennes liv för att det vart många social samtal och så vart hon sparkad på sitt jobb så Roger har inte haft det så bra i sin barndom . Men efter som han var med i ett gäng vågade han inte lämna det. Han visste om att om han lämnar kommer han bli dödad så han valde att flyta då ingen skulle veta vem han va. Så han börjar bra och han skaffar vänner men han är inte medborgare så därför väntar han och är laglig. Han har skaffat jobb och har 2 bilar och är ganska rik. Han vill även uppnå drömmen att vara en hjälte så om någon frågar om en åktur ger dem en. Han vill även bli en lyckad bilsäljare eller kriminell igen han har inte valt sig helt men de säger han inte till någon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att kunna krydda till min rp på servern kunna bli kriminell och göra rolig secnarion jag vill helt enkelt ha så roligt som jag bara kan på servern det är mitt mål i i alla fall

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med det som behövs på servern bra rp. Bra och roliga secnarion på servern och så vill jag kunna känna att jag kan bidra på servern så mycket jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska tänka på alla andra i scenariot som att om någon T.ex din boss eller chef säger att du ska göra något så lyssnar du respekt fullt

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar mycket RolePlay på Unive och har kollat mycket på svensk YouTube om Unive.

Tillbaka