Nekad jannegulag | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jannegulag

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? goat.to

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Gulag och är född i turkiet och kom till Unive vid ålder 24år och vill nu bli medboragre och söka till asyl så jag kan skaffa ett bra jobb inom mekning eller adovakt då jag vill hjälpa samhället för jag växte upp i en plats i turkiet med 1 mamma och 2 Systrar och vi har haft en jobbig och svår uppväxt och kämpade ut därifrån och bokade en biljett till Unive för att söka asyl och vill nu veta om jag får stanna i Unive vi håller tummarna här vi är super närvösa men ge mig en chans så kommer inte staten ångra sig.
Mvh Janne Gulag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och med erfaren rp och social rp då jag vill först rp som mekaniker då jag gillar social rp sen när jag har kommit in i unives miljö igen så kan jag börja gå vidare samt bli polis eller kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt spela för motpartens vinst innebär att om du är i ett scenario så ska du inte göra det tråkigt för motpartens till exempel att du har kidnappat någon och sen dumpar du personen så den inte kan spela på 12 timmar det är liksom inte så kul för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja såklart RDM Som står för Random death match och det menas med att du dödar någon utan grundläggande scenario och, sen VDM och de är ju samma som RDM fast med bil då, och sen har vi ju copbait som är exempel att du kör snabbt och olaglit brevid en polis och försöker få dens upmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka