Accepterad jannegulag | Ban Överklagan [14ddb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jannegulag

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/32143267563469/

Ditt Hex-ID: steam:1100001589d87c5

Vad är din discord tagg? goat.to

Vem var det som bannade dig? 14ddb

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 070948.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydlingen för jag hade svarta pengar, och tydligen fick jag en pistol av han men jag hjälpte bara han för han kunde inte ta upp sitt inventory

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag och min vän åkte runt och jag hjälpte han ja och köra ja de gjorde jag men ska inte gråta men kom igen asså man kan väll gö så i verkligheten med liksom svart taxi? och de e väll olaglit ja och så men för mig hjälpte jag bah min vän

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej igenkligen inte men ändå va de de för liksom hjälpte han och ville ha lite pengar, och tycker ni borde ta dom som inte kan rp och kör 200khm i staden istället för oss som stannar för poliser och hjälper dom som behöver hjälp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig inte ens en kick

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hadde väll kunnat låta han starta om pc och sen förmodligen hade han kunnat förlorat allt för ett barn skulle komma och ta dom pengarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka