Accepterad janned24a | Ansökan till servervakt [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Användarnamn: janned24a

Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2005

Vad heter du på discord? janne#4049

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar 15:00 till 23:00

på helger 12:00 till 1 på natten

Varför ska just du bli servervakt? så att jag kan kicka folk som gör mindre fel tex om dom har fel kläder eller om dom springer runt och tramsar nånstans. också spelar jag mycket på denna server och då tänkte jag att jag söker hit efter som att jag spelar typ hela tiden. också då tänkte jag att jag kan bidra genom att försöka få rpn lite bättre. och det jag tycker är bra med att vara server vakt det är att man kan rpa samtidigt som man håller koll på om nån gör fel. för att tex om nån springer runt med mask på gz så kan jag bara kicka dom istället för att banna dom då ksk dom lär sig en läxa. men om det är ett större scenario så låter jag mod tex att fixa det. men så länge det är små så fixsar jag det.

Varför vill du bli servervakt? så att jag kan kicka folk som gör fel så att dom ksk lär sig av sina misstag. och jag hade velat hjälpa servern då jag tycker att det är en sjukt bra server. och jag vill göra så att mer folk vill spela på servern. och jag ska hjälpa folk som verkligen vill rpa. också vill jag hålla koll på serven då det är många som fail rpar och springer runt med fel kläder och då dom som hade fel kläder ksk tänker till och far direkt och byter kläder.

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? ja tyvärr men har lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka