Nekad janned24a | Ansökan till Dubbelarbetare[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Användarnamn: janned24a

Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Ange ditt födelsedatum 17 Oktober 2005

Vad heter du på discord? janne#4049

Hur länge har du spelat på Multistaden? 5 månader typ

Hur många timmar har du på Multistaden? 900 typ

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? för att jag vill ha en laglig karaktär och en olaglig. jag har ochså velat ha dubbelarbetare läng men jag har inte velat lägga ner pengar på det så då tänkte jag att jag provar ansöka och se om jag lyckas. och jag kommer inte meta på det jobb jag får eller nå liknande. utan jag vill bara vara en go sjukvårdare som förr i tiden. och jag kan endå rätt så mycket inom sjukvårds rpn då jag har varit biträdande där under tiden våran kära robin var sjukvårdar chef det är därför jag vill bli det igen då jag tycker att det är rolig rp.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Inte meta och liksom börja ett nytt liv att man glömmer allt som har hänt. man ska inte ta information ifrån sin andra karaktär. man ska börja ett helt nytt liv som att man man har tappat minnet.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för att jag hade velat ha en kriminell karaktär och en laglig karaktär. för ibland blir jag trött på att bara rpa kriminell och sen blir jag trött på att vara laglig. så hade velat vara både och jag kommer ju försöka bli sjukvårdare och det är för att det typ aldrig är nån sjukvårdare inne och det gör alla irriterad.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? så att jag kan ha 2 st wl jobb på 2 olika karaktärer. då jag gillar att rpa både laglig och kriminell.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ooc,powergaming, failrp, sunt förnuft, men har it blivit banad på 1 och en halv månad.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? yes

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka