Accepterad janned24a | Ansök till whitelist ansvarig [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Användarnamn: janned24a

Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? janne#4049

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? så ofta jag kan just nu är jag chef på Gunillas så då kmr jag kunna titta rätt så ofta då det inte alltid finns något att göra. för på skolan när man har hål tex så kan jag titta på några och när jag åker buss hem eller till skolan kan jag titta också. så jag kommer alltså titta väldigt ofta. så jag kommer kunna titta igenom en hel del då jag är väldigt aktiv.

Hur aktiv är du i discorden? jag är inne från 8:00 till typ 23:00 på dc på vardagar och på helger är det varierande men det är ungefär samma.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? så att jag kan hjälpa folk som vill bli whitelist så att dom kan gå med i gäng eller så att dom kan skaffa jobb eller så att dom kan bli chef och så att dom kan rpa bättre och så att dom kan få ett mycket roligare rp. och jag tror att jag hade hunnit titta på många efter som att det är ofta jag inte har något att göra och tror att det är rätt så cill att bara sitta och läsa så då är det ju inga problem.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? för att jag är sjukt aktiv på dc och då kan jag titta på wl ansökningar när jag inte har tillgång till datorn. för att jag är aktiv på skol datorn under skoltid också är jag aktiv på luren väldigt ofta

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope

Senast ändrad:
+REP du jobbar hårt har jag märkt och jag tycker du förtjänar wl-ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka