Nekad JanneAndersson | Medlem ansökning [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JanneAndersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Constein

Vad är ditt discord namn? marklarjunior

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Janne Andersson Han är 21 år gammal och har haft en väldigt mörk bakgrund han har dessvärre varit med i slagsmål och grova bråk med annat han har väldigt starka känslor och väldigt lätt att bli arg och kan därmed bli väldigt våldsam av sig och kaxig i allvarliga situationer, Min karaktär har därmed grovt stort intresse för bilar och andra sorters fordo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig RP därmed Roliga klipp Ser till att folk sköter sig och därmed inte bryter mot regler, och allmänt har kul med folk på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas med att du inte spelar för att vinna själv utan spelar för att båda ska få en chans att vinna, Det gäller med att inte vara självisk av sig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag till exempel, RDM Denna regel innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Tyvärr inte men kommer nog stanna på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar gärna på Unive därmed är jag ledig dem senaste dagarna så skulle varit roligt att köra lite mer.

Nekad. Skriv mer utförligt. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka