Janne93 | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne93

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Janne93

Vad är ditt namn i verkligheten? Janne saaristu

Vad heter du på discord? Olwl_

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 1993

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan spela på olika tider som 24/7

Berätta om dig själv Hejsan jag heter Janne s är 27 år gammal jag jobbar som militär i försvarsmakten och jag började spela gta v för 4 år sen och har spelar rp väldigt mycket och jag har varit admin på olika servrar i 3 år på en server den serven la dom ner nu så söker jag på nytt att hotta en server och hjälpa till på den och på support

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa folk och medlemmar och att se till så dom får de hjälp de väver för de är viktigt att dom får hjälp så dom mår bra och att dom vet att dom får de bästa hjälp dom kan få

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ja tidigare

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att jag älskar att hjälpa folk med olika saker

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Göra reklam för serven och att säga till folk att denna serven är bra att spela på

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som staff admin och support

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Ja de är jag

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Japp

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Japp

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka