Nekad janne7447 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne7447

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Janne7447

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin johansson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll och mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albin johansson föddes i Amsterdam och flyttade hit för några år sedan för att skaffa ett bättre liv men även för att komma ifrån min missbrukning av gräs. Jag levde där med mina föräldrar och min syster. Jag är 26 år gammal och var inte den bästa i skolan. Jag var heller inte den mest omtyckta i skolan eftersom jag blev trakasserad på grund av min bakgrund. Detta kan ha vart en anledning till varför jag hamnade där jag är. Men nu har jag blivit en bra samhällsmedborgare och håller inte på med sånt längre. Jag tror att jag har ändrats som person till det bättre. Tyvärr så dog min morsa för 2 år sedan. Detta var på grund av att hon var missbrukare och började ge sig in på tyngre och tyngre droger. Min farsa lever än idag i Amsterdam och han har börjat komma in på samma mörka väg som min mamma. Dessa två saker är varför jag flyttade från Amsterdam. Min syster lever också kvar i Amsterdam med min pappa. Hon försöker så gott hon kan stoppa min fars för att ta den mörka vag som min mamma gjorde. Hon är den enda som jag fortfarande håller kontakten med för att se hur det går med henne och min pappa. En till stor anledning till varför jag flyttade till Sverige var för att kunna göra militärtjänsten där. Och därmed fick jag svenskt medborgarskap. Jag vet hur man hanterar vapen tack vare militären. Det var under denna tid då min mamma dog så jag åkte tillbaks till Amsterdam för att sörja. Sedan kom jag tillbaks till Sverige som en vanlig civilperson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill skaffa roliga scenarion som är roliga för alla spelare. skaffa nya vänner. Jag kommer bidra med seriöst rollspel mellan 4-5 dagar i veckan mellan 15-22. Jag/min käraktär vill bidra med roliga rp scenarion för alla.
Har även saknat FiveM rollspel då jag är en gammal spelare här på unive och vill börja igen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv ''vinna'' en situation och Istället fokusera på att skapa ett bra och trovärdigt rollspel, där även den andra spelaren/spelare får en chans att glänsa eller utveckla sin story. Även om det betyder att min karaktär förlorar eller grips.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag säkert gjort under den perioden jag spelade FiveM för 2-3 år sedan men kan tyvärr inte minnas nått särsklilt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm använda bilen som ett vapen för att ''vinna'' ett scenario. OOC att man t.ex säger ingame att jag ska dra o käka kommer om 15 min man pratar utanför sin käraktär. Sedan Sunt förnuft reglen som grundar till alla de andra jag brukar säga att sunt förnuft är att tänka två gånger innan handlig och tänka för att skapa ett realistiskt rp scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning: Ljuger i sin ansökan , påstår att han inte är medlem i annan svensk RP-server. Men marknadsför den i sin bio och citat "Road to Sr.mod"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka