Accepterad janne34 | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne34

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? fayesnr1fan_39764

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Larsson, 22 år och är en adopterad kille från Somalia. Han bodde i Somalia i ungefär 7 år innan han blev adopterad till Sverige därav bryter han på somaliska. Förövrigt såg hans uppväxt helt okej tills hans adoptivföräldrar slängde ut han till följd av hans dåliga skolresultat. Han hoppade då på den kriminella vågen och satsar på det. Utöver detta är hans intressen fotboll, hänga med vänner och skapa roliga minnen. Abdulla som person är en extrovert kille som pratar med allt och alla och har lätt att göra nya kontakter i staden. Han är dessutom väldigt lugn och tillbakalutad men tvekar inte på att bli förbannad. Hans framtidsplaner i staden är att göra sig respekterad i Unives kriminella värld. Han vill bli fruktad av sina fiender och se till att han och hans gäng har bra med kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som erfaren rollspelare kan bidra med fantastiskt utvecklade scenarion som alltid utgår ifrån regeln social RP. Jag tänker alltid på att motparten också ska få ta sin del i varje scenarion och också ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebära att ibland så måste man också "förlora" ett scenario för att hålla rollspelet realistiskt och kul för alla parter. Ett exempel på detta är ifall jag blir rånad och har pistoler riktade mot mig, men jag vägrar att ge ifrån mig nåt eller att hålla mina händer uppe för att behålla mina föremål. Det som nämndes tidigare är jättetråkigt och förstör rollspelet för alla därav ska man också spela för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jajemän. RDM=Random deathmatch vilket innebär att man dödar någon utan anledning. VDM=Vehicle deathmatch vilket innebär att man använder sitt fordon som ett vapen och kör på någon utan anledning. Social RP=Att man alltid ska lösa saker socialt innan andra metoder används. Copbait=Att man med mening försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes. Har tidigare spelat här i ungefär 1 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka