Nekad janne34 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne34

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199513596626/

Ditt Hex-ID: 11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? fayesnr1fan_39764

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 213132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är helt säker på att staffs bannade mig pga mitt otroligt korkade beslut att spela med en otillåten tredjeparts mjukvara på servern. Denna tredjeparts mjukvara var med andra ord aimbot vilket gjorde att jag fick en rad fördelar i främst skottscenarion. Detta förstör då i sin tur spelupplevelsen för andra rollspelare vilket jag är hemskt ledsen över och jag kan lova att det ej sker igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var några månader sen nu men det enda jag minns från när bannen lades var att jag fick ett pm på mitt gamla konto av Emilia som tydligt sa att jag skulle få indragna roller samt permanent ban då dem upptäckt att jag spelat med fusk på servern. Mer än så minns jag tyvärr inte så om det var ett specifikt scenario precis innan bannen lades kan jag inte svara på. Dock fick jag ett bevis klipp skickat till mig av Emilia där jag lockar på en annan spelares huvud, om det scenariot utspelade sig precis innan min ban är däremot oklart och inget jag kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban eftersom att bevismaterialen på mitt regelbrott stämmer samt att jag nu erkänner till regelbrottet. Jag får helt enkelt stå mitt kast och ta straffet som följd av mitt låga agerande samt brutala fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett flertal gånger innan för olika regelbrott. En del av mina tidigare bans har även varit ogiltiga och tagits bort efter överklagande från ett gammalt forumskonto men resterande bans vilket är en majoritet har varit korrekta. Jag tar självfallet alltid lärdom av mina bans och reflekterar över vad jag kan förbättra inför framtida scenarion. Denna ban är så pass grov att jag reflekterat väldigt djupt och insett att jag må ha förstört rollspelsupplevelsen för andra spelare på servern vilket är väldigt lågt av mig och jag beklagar mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig tänkt tanken att ens spela med en otillåten tredjeparts mjukvara. Unive är en fantastisk server som har ett fint community och att jag då kommer och förstör upplevelsen för andra är riktigt dåligt av mig. Med detta sagt hade jag alltså behövt använda min hjärna och aldrig spelat med fusk. Jag anser att jag inte riktigt såg värdet i att vara medlem på Unive och vara en del av detta community vilket jag nu i efterhand har saknat något otroligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har som tidigare nämnt lärt mig att jag aldrig igen ska spela med en otillåten tredjeparts mjukvara då det är väldigt tråkigt och förstör upplevelsen för mina medspelare. Jag har dessutom nu i efterhand efter mycket reflektioner och tänkande verkligen förstått värdet av att vara medlem på Unive och att jag borde varit lite mer tacksam för alla roliga stunder communityt har gett mig. Jag saknar Unive väldigt mycket och ber om ursäkt för mina tidigare ageranden. Jag kan garantera att detta ALDRIG kommer att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka