Nekad janne2 | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sjukvården/chef

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Smurfen 可愛い#8497

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 942 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? varför jag vill bli Sjukvård chef är för att jag känner att jag skulle kunna få ihop en riktig bra kår aktiv. känner att jag har så mycket information av sjukvården så och känner att jag skulle göra ett toppen jobb det jag skulle lägga mina timmar på är att anställa folk till sjukvården och att hjälpa till att höja med utbildningar och övningar på ledig tid

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mitt erfarande i sjukvården är rätt bra då jag har jobbar på sjukvården 3 gånger tidigare så jag skulle säga att jag vet vad jag gör plus varit biträdande på polisen

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en kille som är cirka 20 år gammal och älskar bilar och att laga och fixa bilar som andra tror gjort sitt men han visar dem åt andra hållet att alla bilar gamla eller nya är fina på sitt sätt. Han hade medborgarskap innan och jobbade som mekonom och fick hålla på med sitt intresse på heltid med sitt jobb och laga och tvätta andras bilar.

Förutom att han älskar bilar älskar han också djur väldigt mycket och är en stor djur vän han gillar mest katter men hundar gillar han också.

Han är en väldigt snäll och omtänksam person och är alltid snäll mot alla men om någon har dålig attityd kan han rysa till riktigt rejält kanske lite för mycket ibland men det går oftast bra till slut.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 till 4 timmar om dagen har jobb att göra på vardagarna men på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka