Accepterad janne2 | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2003

Vad heter du på discord? Smurfen#8497

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tisdag 16:30 till 21:30

Onsdag 16:30 till 21:30

Torsdag 16:30 21:30

Fredag 16:00 till 02.00

Lördag 11:00 till 02:00

Söndag 10:30 till 21:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag började spela på multi under sommarlovet

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle underlätta för Staff teamet ingame genom att /kick på spelare som bryter mot reglerna om det är grövre regelbrott så kommer jag sätta mig i support eller skriver jag en /report ingame

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? det som driver mig att bli Servervakt är att jag ser dagligen att spelare gör regel brott då jag är polis ingame och patrullerar och trafikstopp men det som driver mig mest är att under lätta Staff Teamet

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? genom att hjälpa att underlätta Staff Teamet genom att /kick på spelare som bryter mot multistadens regler ingame och att lära dom som bara kommer in på servern och trollar/lallar att det är inte okej då målet på multistaden är att höja Rp nivån

Varför ska just du bli servervakt? för jag är väldig trevlig person lätt att prata med, varför jag vill bli Servervakt är att jag kan väldigt mycket om reglerna på multistaden viket är bra om man ska va Servervakt och är en fördel när man hittar spelare som bryter mot reglerna så man inte /kick en fel, en till anledning varför jag vill bli server vakt är att jag gillar att hjälpa nya spelar på servern så dom vet allt

Varför vill du bli servervakt? för vill har möjligheten att hjälpa nya spelare på servern, Varför ska just du bli servervakt, då jag känner att jag vet mycket kunskap inom FiveM i grundregler och vet hur dom flesta användbara kommandon när man är Servervakt då det är användbart att veta dom för att snabbt ta beslut att göra /kick på en regelbrytare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag vet mycket om kommandon på FiveM då jag har varit Servervakt engång tidigare och har erfarenhet där i från

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja för powergaming, sunt förnuft, cop baiting, VDM ja och jag har lärt mig av mitt misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka