Nekad Janne123 | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Janne123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Droski

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne erikson och har en bästa vän som heter Fabian. min karaktär är svart och har buzzcut, den har mycket tatueringar. Min karaktär gillar bilar och hans intresse är bilar, när min karaktär var liten hade den en dröm att bli som sin pappa. En racer, med världens snabbaste bilar och känna massor med olika racer kändisar. Karaktärens pappa heter Gustav och är alcholist nu, Han var med hans fru sarah tills han började dricka. Men Janne gede aldrig up och fortsatte att titta på race videor, bilar, kända åkare, och sist få fina bilar. Den första bilen janne fick av sin pappa var en 2015 Volvo S60 polestar, han var nöjd tills bilen gick sönder när han var 23,5 år men när han fylde 25 år fick han en GTR den hade 500 hästkrafter som han alltid ville ha, och janne har fortfarande den bilen och vill aldrig ge up med den. Varje dag fortsätter han med att pimmpa andra med hans bil. Janne erikson jobbar som byggare och gillar det han gör. Janne dricker eller tar inte droger, om han gjorde de skulle han vilja döda sig själv för han vet vad som hände med hans pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja asså min karaktär är inte en tråkigt människa den är en rolig, spratlig person. T.ex om den rånar ett ställe kommer den inte bara skjuta och döda allihopa, den kommer prata genom allt, varför den gör de här och m.m. so om jag försöker göra en rolig RP kommer jag verkligen göra en, jag kan leka, full , trött, ett annat kön , hund, katt och m.m. När jag gör en RP vill jag alltid att det ska vara hur mycket personer som hälst så att alla får vara med att bidra med den roliga RP jag vill göra, Så om vi skulle RP,A som en familj skulle jag göra en riktig rolig tp med barn,mamma,pappa,mormor,son,dotter, och sånt så alla får vara med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta andra kunna vinna mot dig och ha en fair scenario med poliser och sånt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte VDM, Man får inte copbaita, inte ta polisbilar, inte ta någon annas bil utan tillstånd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja många.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, bara hoppas att jag klarar den (:

Är ditt discord namn "elsidb.ow "? för det är det som kommer upp när jag söker det i skrivna namnet?

Nekad, utveckla karaktärs beskrivningen, ansök igen om 24h, lycka till nästa gång!

Tillbaka