Accepterad janne | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Användarnamn: janne

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198007335543/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Corona-Smurf#8497

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär är 30 år
glad, snäll, omtänksam, gillar att ha pengar på kontot. men om man jiddrar med hans vänner så tvekar han inte att slå tillbaka dom situationer kan va om kompisen blir kidnappad, slagen,

om någon annan blir på körd/slagen och ligger helt död på marken vantar han tills personen får hjälp.

intressen vill bli en framgångsrik miljonär och en framgångsrik affärsman men behöver inte bara vara affärsjobb

Varför ska just du bli whitelistad? varför jag vill bli White listad vill kunna ansöka andra jobb t.ex. polis, ambulans, bilfirman,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
jag kommer att bidra med att jobba hårt och arbeta mig uppåt och så klart kommer jag bidra med en bättre rp upplevelse vill lära mig mer om rp är så intresserad första gången jag provat på

Hur många timmar har du på FiveM? 10 timmar 45 minuter

Hur hittade du Multistaden? blev över talad av en bra kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej min första gång jag kör RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? på en amerikans DOJRRP

Senast ändrad:
Hej! Kul att du vill bli whitelistad på Multistaden.

Istället för att göra en ny ansökan kan du redigera den gamla så att det blir enklare för oss.

Jag ser att du fortfarande behöver utveckla vissa frågor.

Följande frågor kan du skriva lite mer på:

Berätta om din karaktär.

Varför ska just du bli whitelistad?

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

På frågan ”Berätta om din karaktär” kan du till exempel berätta mer om hur du personen är, intressen och hur den agerar i olika situationer.

På frågan ”Varför ska just du bli whitelistad” ska du berätta om varför vi ska whitelista dig och övertyga oss att du förtjänar en whitelist.
Du kan t.ex. skriva hur du kommer att bidra till en bättre rp osv.

På frågan ”Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?” Ska du ge exempel på varför du vill ha en whitelist.

Senast ändrad:
Såg att du skrev lite mer och jag tycker att den ser bra ut nu så du blir godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka