Accepterad Janne.Signal | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne.Signal

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jens signal

Vad är ditt discord namn? Jens.signal #7056

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2003

Berätta om din karaktär. Janne Ekman född 1988. han föddes utan mamma då hon dog under förlossningen och hans pappa dog när han fyllde 10år av lungcancer så Janne vart fosterhems placerad, under dessa år hade han det tufft med mycket känslor och tårar, men när han fyllde 18 år så skaffa han sig sin första lägenhet i Södertälje, då han fick börja sitt första jobb på Saab fabriken i Södertälje då han hade ett stort intresse för Saab och var jätte glad över att få kunna börja jobb där men som tyvärr vart en kort historia då Saab tyvärr sedan gick i konkurs 2012 , efter detta så vill han hitta något nytt att jobba med. Så han bestämde sig att flytta norrut och börja meka med snöskotrar då han såg en artikel i tidningen en dag och tycket att den så intressant ut. Så han började ansök tjänsten och fick en provanställning, där han märkte att det var väldigt kul och intressant. Så han fick jobbet på heltid i en liten verkstad i Vilhelmina. Där han började träffa massa nya vänner och hade många minen ifrån. Tyvärr så gick även detta jobbet i konkurs och Janne ville ta nya tag på en ny plats i värden. Så han satt sig ner och ringe sina två vänner ( Hans Olin och Tommy Berg ) där de bestämde sig att åka på semester till ön Unive. Efter att ha varit där i 1 vecka så vart dom kära i ön och bestämde sig att flytta dit på heltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra RP till servern. Genom OOC kommer jag rapportera dem som sänker RP-nivån. Jag siktar på att växa inom RP, skapa vänner och bygga nätverk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela RP handlar inte bara om att vinna, det handlar om att skapa en berikande upplevelse för alla inblandade. Genom att fokusera på att bygga intressanta berättelser och engagerande interaktioner strävar jag efter att skapa en miljö där båda spelarna, oavsett karaktär, kan dra nytta och känna sig nöjda med sina virtuella äventyr.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm: Random deathmatch, om man dödar/slår utan någon anledning. meta gaming: att man får fram tex info genom dc som man inte kan få fram på något annat sätt. VDM: att man använder fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan skapa bra och roliga scenarion med bra rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Ändra även så du har samma namn på discord som på steam! 🤍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka