Nekad Janne Ohlssons | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne Ohlssons

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Stefan Biff

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Ohlsson och han är en snäll kille som älskar bilar och han vill jätte gärna jobba med bilar. Janne älskar också att hänga med kompisar och åka på långa bilturer. Janne är snäll mot alla han möter och följer lagar och regler både i trafik och allmänt. Hans favorit mat är curry soppa med bröd och ost.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att följa regler och vara snäll mot andra. Jag är bra på att spela med i rp och rapporterar till admins om något med fail rp skule händ för att servern ska vara så bra som möjligt på rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag krockar med någon annan, att inte jag kör iväg för att det gick bra med mig utan att jag hjälper till den andra personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Språk. Att man har ett vårdat språk alltså att inte säga kränkande saker eller att man inte ska vara tex rasistisk. Anmälningar. att när man anmäler något så måste man ha något sorts bevis. respekt. visa respekt mot staff och andra på servern för att få en så bra server som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har efarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jobba som bilförsäljare eller bli kriminell men på ett bra sätt så att man inte förstör rollspelet inne på servern.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka