Nekad Janne Ohlsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Janne Ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? terowrist_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en liten ort i södra sverige, och sedan flyttade upp till staden med min familj som består av mamma och pappa och en hund, men mina föräldrar tog den eftersom dem hade ett stort bråk som ledde till att dem skulle flyta ifrån staden. Men jag trivdes bättre i staden så jag ville inte flytta med, dem tog även med min hund som var min bästa vän för jag hade inga andra vänner. Jag saknar mina föräldrar samt min hund men ekonomin räcker inte till så jag kan inte träffa dem. Därför började jag göra olagliga saker som att snatta sno bilar osv jag hamnade också på gatan utan tak över huvudet eftersom alla pengar jag tjänade gick till att träffa min familj och hund

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och ärlig rp och hålla servern borta från trollers

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att båda ska ha chans och vinna så att de blir kul. Till exempel i en bil jakt där polisen kör efter en tar man inte en lätt väg ut så att de blir roligare, längre och större chans för båda att vinna i ett sådant scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combat loggning du får inte logga ut i ett scenario där du till exempel är tagen gissla i ett rån för då är det Combat loggning. Sunt förnuft du fattar egna beslut för en rolig och realistisk rp. Fearrp bryr dig om ditt liv till exempel beväpnade män dyker upp i en gränd och rånar dig du försöker inte springa eftersom dem har vapen mot dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Tyvärr inte men har spelat på unive i ett tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka