Accepterad janne manuel | Medlem ansökning (Shobre)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

꧁HASSAN꧂

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Anderson

Vad är ditt discord namn? HASSAN#2298

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah Anderson född 1999. hans uppväxt var inte så bra när han bar var nio så dog hans pappa han blev skjuten Abdullah Bode som sagt i en ganska grov för ort. Han fick höra nästan varje dag i skolan att det hade varit en skjutning nära han. när han blev 13 kom han närmare dom här gängen och han började komma hem sent på kvällarna, hans mamma blev mer och mer orolig. När Abdullah var 15år så var han med i ett gäng han gjorde lite små ärenden och sånt han tjänade inte så mycket pengar men det var så lätt så han tänkte om han kunde starta ett eget litet bolag så hade jag kunnat bli rik, nu är han 24 och tänker fortfarande på samma grej. han ville bli boss över ett gäng.Tack.

Vad kan du bidra med till serverns RP? om jag skulle bli medlem på serven skulle jag bidra med en bättre RP och jag kommer va seriös till 110. jag vill vara glad och åka runt o hjälpa folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att alla ska ha kul även kriminella om man är polis. Så om jag är polis kanske inte jag ska ge böter bara för att jag kan utan låta dom få en varning

Hur hittade du Unive? mina vänner körde på servern så jag ville pröva så jag gick in så tyckte jag det var kul så jag gick för att bli medborgare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka