Accepterad Janne johansson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne johansson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tsm_block/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? .proffs

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dc8004b8107165a6bbb52d533298d3b1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer inte ihåg jätte mycket för det var rätt länge sedan men förmodligen eftersom jag är bannad så måste jag gjort något idiotiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Då det var så länge sedan så vet jag riktigt inte men jag antar att bannen var helt rätt för jag var ung och dum kan man säga. och lyssnade inte så mycket men nu är det nya tider.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt kommer inte ihåg nånting då det var länge sedan men eftersom jag är bannad. så har jag gjort något som är fel och det står jag för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oftast tycker jag att om man pratar ut om händelsen i support så brukar det hjälpa sen får ju själva staffen bedöma om man förtjänar att sitta på en ban och då är det bara att köpa läget. En tidigare ban var när min dator var knas och Crashade under ett butiks rån men det löste vi i support när jag bevisade att det hade Crashat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kommer ju inte ihåg men jag antar att det är något regelbrott så jag skulle nog ha pluggat på dom lite bättre. Men som sagt jag var ung och dum, Nu är jag äldre och har mer kunskap utav själva Fivem Roleplay då jag vart med och styrt en rätt stort Fivem servern. men inge server är som Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag gjort det, Och jag känner att blir jag unbannad nu så kommer jag att ta detta på allvar och lyssna och fråga om jag undrar något ( ber om ursäkt till främst philip för vad jag ställt till med)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absoulut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka