Nekad janne jacobs | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

janne jacobs

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? miton berg

Vad är ditt discord namn? _bulscu

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: janne jacobs 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: liten pojke som hette janne jacobs bodde i en liten stad med sin familj. hans pappa var en dålig person som slog han om han fick F i sina betyg. hans mamma kunde inte göra något därför hon var svag. janne blev mobbad i skolan och han hadde inte så mycke vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag tar det som riktiga livet, inte hålla på att lalla och förstöra andras rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. om man förlorar ska man inte va så tråkig eller sur man ska ha kul lika mycket kul som när man vinner. om man är till exempel i ett scenario när polisen jagar mig och jag kör in i ett träd eller något då låter jag dom ta mig så dom ska också få ha lite kul i ett scenario. som bäst är när scenariot är långt för då blir det som mest kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidragande. Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det och Ansvar. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla samtliga!! lägg ner mer tid på detta!!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka