Nekad janne jacobs | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

janne jacobs

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? miton berg

Vad är ditt discord namn? mille0779
Vad är ditt födelsedatum?
21 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: janne jacobs 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund – Janne Jacobs Janne Jacobs är en 19-årig kille som växt upp i en förort där framtidsutsikterna ofta känns begränsade. Under sin uppväxt har Janne sett hur många i hans omgivning tagit genvägar för att snabbt tjäna pengar, ofta genom kriminella vägar. Med en frånvarande pappa och en mamma som kämpat för att få ekonomin att gå ihop, har Janne tidigt känt ansvar för att bidra till familjens överlevnad. Skolan blev aldrig en trygg plats för honom. Han halkade efter i undervisningen, tappade motivationen och började istället umgås med äldre killar som redan var involverade i kriminella nätverk. För Janne har det kriminella livet länge verkat som den enda vägen till respekt, pengar och makt – saker han sällan upplevt under sin uppväxt. Framtidsplaner – Ett liv på kanten, men med ett vägval Janne säger öppet att han överväger att bli kriminell, främst för att han ser det som en snabb väg ut ur fattigdom och maktlöshet. Hans kortsiktiga mål är att tjäna pengar snabbt, oavsett metod. Han har börjat planera hur han ska ta sig in i vissa nätverk, och han ser tillfälliga brott som ett medel till långsiktig självständighet. Men samtidigt finns en gnagande osäkerhet inom honom. På senare tid har han börjat ifrågasätta om detta verkligen är vad han vill. Han har träffat en mentor genom ett ungdomsprojekt som berättat om egna erfarenheter och visat på andra vägar – som yrkesutbildning, företagande eller socialt arbete. Janne står vid ett vägskäl. Han har fortfarande en chans att välja bort den kriminella banan och istället satsa på något som bygger en stabil framtid. För att det ska hända behöver han rätt stöd, vägledning och framför allt – tron på att han är värd något mer än ett liv i brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag Kan bidra med rolig roleplay och roliga scenarios samma social roleplay. jag Kommer kunna förlora scenarios utan att något ska bli fel och istället ha roligt och kommer kunna vinna scenarios också motsatsen skulle tycka det var ett bra scenario. Så jag kör inte för massa makt och pengar, Jag spelar för jag tycker det är kul och det ska vara roligt för alla och inte bara för mig. Så kommer jag kunna bidra med rolig och bra roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna utan att man ska spela för att ha kul och inte bry sig för det ska det inte finnas något vinna eller förlora allt går ut på att vara roligt och att det är verklighetsbaserat

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det tror jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidragande. Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det och Ansvar. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är allergisk mot annanas

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
AI
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka