Nekad janne jacobs | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne jacobs

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? miton berg

Vad är ditt discord namn? _bulscu

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: janne jacobs 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär janne jacobs och janne är bara 19år gammal. janne gillar bilar, hans favorit bil är volvo 740. Ibland på fritiden brukar janne spela fotboll med sina kompisar. När janne var liten gick han i rättvik ff. janne har ett stort intresse för fotboll och han vill kanske börja spela fotboll igen. janne vill börja jobba på en bil firma och göra folk glada med sina nya bilar. anne är blir lite trött på jobbet ibland, så då vill han göra något roligt. Så då kan han gå och spela lite fotboll med sina kompisar. janne är väldigt sociall är och snäll mot alla och han välkomnar alla snällt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 3 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på unive och ej vill byta. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där. Men sen har serverna stängt ned så jag vill börja på en ny och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men då hadde jag inte tänkt mig för och nu vill jag bli bättre person igen och göra mycke bättre rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska alltid visa respekt för andra medlämmar.
Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer.
Var lojal mot servern och dess värderingar, delta aldrig i destruktiva beteenden, varken direkt eller indirekt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
nytt discord konto med få logs

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka