Nekad Janne | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/janne11/

Ditt Hex-ID: 11000011afbcfde (Hex)

Vad är din discord tagg? Janne#4049

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? emote abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej det var så att vi åkte till torget och väntade på en polare då så skulle jag se om man blev sparkad eller slagen om man lägger sig när när en person ska slå en. Så jag säger då åt min polare slå mig och han säger nej och då säger jag jo bara en gång ska kolla en sak. Då slår han mig och jag blockar slaget. Då efter 10 sek så blir jag bannad för emote abuse och han för lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på torget och väntade på en polare och då hade jag väl lite tråkigt så jag ber min polare mig så mig och sen om jag dels kan blocka slaget samt om jag blir sparkade eller vad som händer. så då slår han mig och jag blockar det och sen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig bann men tycket att det kanske hade räckt med en muntlig varning för då hade vi tänkt efter lite extra. Men det var ingen felaktig ban!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång BL för att jag gjorde en egen server minns nt dom andra. Att jag skriver N-ordet i report för att en kom fram till mig och sa det så då skrev jag en sa n***r till mig i report. Spammar report det var för att ingen ressade mig. Powergaming det var för att vi inte krockade för mig men för han så jag rpa nt på det. Det är alla bans jag har fått efter rewmapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle bara skita i och kolla om jag kan blocka slagen eller om jag blir sparkad det var onödigt att jag skulle göra det men men alla gör misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag t.ex att inte försöka blocka slag med hjälp a en emote.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka