Nekad Janne | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/janne11/

Ditt Hex-ID: 11000011afbcfde (Hex)

Vad är din discord tagg? Janne#4049

Vem var det som bannade dig? Goggle, Philip320

Hur lång tid var din ban? jag var BL så länge

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad för att jag ville prova på något nytt och det var för att jag gjorde en egen server. Men jag hade 2 val antingen bannar jag poffe och dom från TCAB och några från mitt dåvarande gäng Barrio18 eller så blir jag bannad från multistaden/ unive rp. Då valde jag att inte banna dom utan att ha kvar dom på min server och varför jag inte bannade dom från första början var för att dom inte hade gjort något mot min server. visst det var dumt att jag inte bannade dom från första början jag skulle ha lyssnat på philip och bannat dom men dom vart bannad rätt så fort efter att servern hadde öppnat. För att dom kan inte bete sig och för att dom inte kan rpa. Så det var därför jag vart bannad från serven och nu vill jag komma tbx till denna server! Jag har ju stängt ner min server just nu så att jag hoppas att jag får komma tbx det här var den första servern jag började spela på jag hade spelat på den i 6 månader och jag saknar den oerhört mycket. Jag fattar varför dom bannade mig och det är ju självklart men jag har ju inte gjort nå mot serven så jag fattar inte varför det är så svårt för mig för att kunna komma tbx till serven!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag hade en dc som jag och 2 andra var med i och den gjorde jag för att jag tycker att det är roligt att gör olika sorters dc då valde en av dom som var med i den att skicka ut dcn till folk. Där efter så fick folk veta att jag hade en dc som var fiveM relaterat. Då var jag Admin på serven på unive då och hade inga tankar om att skapa en egen server för jag kunde inget om det. Men jag var så arg när jag vart demotad så jag lämnade serven och gjorde en egen till sist. Jag ångrar mig sjukt mycket för att jag gjorde en egen server för att jag tyckte inte att det var samma sak som att ha en egen server som att spela på unive. Så kort fattat varför jag var bannad det var för att jag skapade en egen server och för att jag inte bannade folk som var BL på unive. För att dom inte gjorde nå mot min server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat göra jag hade kunnat valt att inte bjuda in folk till min dc eller bara struntat i att göra en dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Men vi släpper inte in blacklistade. Har sakt det till dig 3 gånger nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka