Nekad Janne | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Janne

Ange ditt födelsedatum 17 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Janne#4049

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu under sommar lovet så spelar jag mellan 13:00 och 03:00 men det kan variera mycket!

Hur länge har du spelat på Unive? Över ett år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle SV banna alla som gör ett regel brott eller så kickar jag dom! Jag skulle se till så att dom som lallar blir bannade t.ex. Så alla som förstör andras rp känsla kommer jag svbana eller kicka beroende på situationen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli det för att jag träffar på många lallare och jag vill banna dom eller kicka dom för det är sjukt jobbigt när dom håller på som dom gör. sen så streamar jag ju mycket på twitch och ibland kommer det streamsnipers och lallar och då vill jag kunna banna dom!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att banna eller kicka dom som lallar så att dom lär sig efter deras misstag så alla som jag kickar och bannar kanske kommer lära sig nå efter att jag gjorde det och på så sätt blir det mindre lallare t.ex.

Varför ska just du bli servervakt? Så att jag kan kicka/ banna alla som gör något som dom inte ska göra. Jag är ofta inne på servern och då stöter jag på mycket folk som lallar och det är rätt så jobbigt så istället för att skriva en report att det är en som lallar så kan jag kicka eller banna den som gör det.

Varför vill du bli servervakt? För att det är mycket folk som lallar så att istället för att skriva en report så kan jag banna eller kicka dom och då kan staffs gå på andra reports som är viktigare. Och om jag blir servervakt så kan jag lära folk vad som är rätt och av som är fel s att jag kan lära dom ifrån vad jag kan!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla /revive [id], /kick [id] [anledning], /svban [id] [anledning], /who då får man veta om personen är medlem eller krim, /toggleid då ser man personens id hela tiden istället för att klicka page down. /dv det ska man använda om det står en trasig bil på vägen t.ex. sen så finns /dv 1.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en gång BL för att jag gjorde en egen server minns nt dom andra. Att jag skriver N-ordet i report för att en kom fram till mig och sa det så då skrev jag en sa n***r till mig i report. Spammar report det var för att ingen ressade mig. Powergaming det var för att vi inte krockade för mig men för han så jag rpa nt på det. Emote abuse för att jag skulle se om jag blev slagen om jag lägger mig ner just innan slaget träffar. Det är alla bans jag har fått efter rewmapen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej!

Tillbaka