Nekad Jannakopta | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jannakopta

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissepisse0654

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2024

Berätta om din karaktär. John Ekman, 31. Bakgrund: John Ekman är en före detta entreprenör som tidigare drev sitt eget företag inom teknikbranschen. Trots framgång i affärsvärlden kände John en inre längtan efter äventyr och spänning. Efter att ha sålt sitt företag och letat efter nya utmaningar bestämde han sig för att söka sig till en ny stad för att hitta jobb där. John är en djärv och äventyrlig individ som inte räds förändring. Trots att han har erfarenhet av affärsvärlden känner han att han saknar något i sitt liv och hoppas hitta det genom att utforska en annan värld och skapa nya relationer. Han är optimistisk och öppen för att lära känna andra karaktärer och deras bakgrunder. John har alltid varit fascinerad av teknologi och innovation, och hans tidigare arbete som entreprenör har gett honom en bred förståelse för dessa områden. Utöver det är han intresserad av utomhusaktiviteter och äventyr. Han drömmer om att uppleva spännande och utmanande situationer som kan utmana hans färdigheter och utveckla honom som individ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa intressanta och nya historier genom att använda John Ekmans bakgrund som före detta entreprenör och teknikentusiast. Det kan vara spännande händelser inom teknikvärlden, affärsrelationer eller personliga utmaningar som ger djup och varieradhet åt berättelsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, som rollspelare, är öppen för att låta händelser utvecklas på ett sätt som gynnar eller ger fördelar åt den andra spelarens karaktär eller sida. Det handlar om att skapa intressanta och varierade berättelser genom att vara flexibel och inte nödvändigtvis sträva efter att alltid vinna eller ha övertaget i varje situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några exempel skulle kunna vara: RDM ( Random Deathmatch) vilket innebär att man dödar en annan person utan att ha ett bakomliggande scenario med personen. Copbait, är när man försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel köra mot rött framför polisen. Röst: Karaktären ska ha en realistisk röst i förhållande till hur den ser ut. En kvinna skulle därför inte kunna ha en mansröst likaså tvärtom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare varit involverad i rollspel på andra platformar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som personen bakom John Ekman, strävar jag efter att göra rollspelssamhället roligt och varierat genom att vara aktiv, kreativ och hjälpsam. Jag är öppen för olika händelser och samarbeten för att göra berättelsen spännande. Jag värdesätter samarbete och vill skapa en trevlig och positiv atmosfär för alla spelare. Målet är att alla ska kunna ha kul och utvecklas tillsammans i rollspelssamhället.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka