Nekad Janiiis | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jano

Vad är ditt discord namn? jano3293

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Amo Byn, Han flydde staden då han hade pris på sitt huvud. Han valde att lämna för att låta sina nära kära leva i fred. Nu några år senare så har han tänk om och insett att han vill komma tillbaka och markera sitt revir. Hans vänner har blivit hotade och de fruktar sitt liv och har gång på gång försökt att nå Amo Byn för hjälp. Nu tolererar han inte det längre och kommer se till att alla som har behandlat hans nära kära fel bemötas med konsekvenser. Fastän han vill lösa konflikterna mellan alla men detta har gått för långt och han kräver hämnd eller ersättning för allt dom har gjort.

Amo Byn lämnade då han inte orkade mer med sitt liv, ångesten tog över och han behövde lämna men INTE för GOTT.
Idag har han anlänt i staden efter ha befunnits i bahamas och han är redo att ta över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och fair RP. Trevligheter och massa skratt samt Bra RP vid förlust eller vinst.
Ser till att alla gör rätt samt jag själv. Jag är ganska medveten av vad man ska göra för att kunna spela här, vilket man har varit medlem sen 2020.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt för alla. Så tex om jag kidnappar någon så ska jag se till att det sociala rp kommer fram och personen har kul fastän hen är kidnappad.

Hur hittade du Unive? 2020 via en vän

Nekad, utveckla karaktär, intressen, personlighet och vad den strävar efter på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka