Nekad Janiiis | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jan

Vad är ditt discord namn? Jano#3293

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär? Min karaktär är född i Linköping 1994 och har varit uppvuxen där hela livet. Min karaktärs namn är Leo Lustig och är uppväxt med bröder som har varit kriminella hela livet och han har haft en tuff uppväxt då han har försökt kämpa sig fram till ett bättre liv. Tyvärr så ser det inte så ljust ut då han hoppa av skolan och valde leva ett simpelt liv och strunta i allt. Leo gillar den svenska hög tiden och sommaren men leos hobby är att köpa kläder och hålla på med gym.
Vanligtvis så är Leo trevlig och genuin person som välkomnar alla med öppna armar. Leos dröm är att bli en bilförsäljare och kunna försörja sin familj och bli framgångs rik. Han kämpar för ett gott och stabilt liv. Hans uppgift är att se till att försörja sina föräldrar då de håller på att bli gamla och han accepterar inte att de flyttar in till äldre boende då han vill ta hand om dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är väldigt aktiv och gillar upptäcka saker. jag gillar att träffa nya människor och ha kul med dem. jag vill ha så bra upplevelse som möjligt och jag vet att jag kommer vara till en nytta för denna unive community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? RP är bland det roligaste jag har kört och unive verkar göra det bäst. inget är korrupt speciellt inte polisen eller ordningsvakterna. Så det är väldigt lockande då det är den bästa svenska servern enligt mig.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som rekommendera.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Se till att vara till en nytta och vara i god energi mot alla. Jag kommer till en ny stad då jag vill råka på nya människor och det ser jag fram emot.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Försöka att bli polis då jag vill se till att ordning och reda är omkring och upprätthålla stämningen och ha kul med RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är enbart aktiv på Unive och tänker inte byta server, för jag är ganska nöjd och tänker hålla mig till denna server!

Nekad, utveckla vad ditt mål med ditt rollspel. Tänk på vilken nivå du vill komma inom ditt rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka