Inaktuell Janiiis | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Ditt Hex-ID: 11000010a1cea6b

Vad är din discord tagg? Jano#3293

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug abuse. Jag vet inte hur jag har fått ban när jag har varit och jobbat i flera dagar. Jag har inte loggat in eller spelat överlag och nu när jag försöker logga in så står det bug abuse? Jag vet inte hur eller när men det här är omöjligt. Sist jag spelade var för några dagar sen och jag gjorde inget speciellt än att byta outfit och satt i bilen i piren.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hade jag haft ett svar så hade jag kunnat svara på denna fråga. Jag försöker nämligen logga in nu, speciellt nu när det är helg och jag ska ha lite kul med grabbarna men jag blir nekad då jag är bannad för bug abuse? Kan någon här hjälpa mig? det är omöjligt att jag har gjort något för jag minns gott och väl att jag bytte outfit och var i piren då jag försökte få sålt på en Lambo. Jag finner inget svar då jag är tom på ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte spelat på flera dagar då jag har jobbat, så jag tänkte lika bra att jobba nu fram till fredag sen ha kul med kompisar till ordehelgen. Nu när jag försöker logga in så står det att jag är bannad när jag har inte varit inne senaste dagarna. Jag minns klart och tydligt att jag bytte outfit då jag gjorde en (/report ge mig skin) när jag tröttna på den väskan som jag hade runt axlen framför bröstkorgen. Jag bytte outfit och sedan åkte jag mot piren för att få min bil såld. Jag vet att jag blev bannad för några dagar sen för något som hände utanför gamet som påverkade mitt in game. Så allt jag gjorde var att åka till piren och parkera mig vid en parkering och tog emot personer ifall de var intresserade av min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte avgöra om det var felaktigt ban eller om jag ens har gjort fel. Jag försöker koppla vad som har hänt då jag icke har varit inne i några få dagar. Jag behöver hjälp från någon, varför är det såhär? Jag kopplar inte hur det leder till ban när jag inte har varit aktiv i unive senaste 2-3 dagarna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var, när jag sprang mot apoteket då jag inte hade någon bil och är väldigt ny i spelet om RP. Det är första gången jag kör RP spel, det var en som förföljde mig och fråga en massa saker jag inte visste, så sa jag "jag är ny i spelet"
Andra var då jag skulle ta ut en bil på piren och det var en kö bakom mig, då kom en spelare och ställde sig precis framför mig samtidigt som jag tar ut en bil, vi båda fick ut en bil samtidigt och bilarna hamna upp och ner, så blev han väldigt aggressiv och börja kalla mig en massa samt han ville slå till mig och jag tog till mig av självförsvar (RP) vem som helst hade tagit till sig av självförsvar i verkligheten i livet men jag fick prata med en trainee och han förklara situationen att man inte får.
tredje var ett misstag då jag har två skärmar. jag hade både ZOOM igång och UNIVE igång. Jag trodde jag pratade med en klass kamrat i ZOOM om situationen men tydligen så lät det också i unive världen och det kosta mig en ban där med.
Den fjärde var att mitt tangentbord sluta fungera och glappa till, vilket påverkade mitt spel och ledde till att det som händ utanför spelet påverkade det som hände innan för spelet, vilket ledde till fear RP men efter min förklaring så hade det förståelse och godkände min anklagan pga det som hände mig utanför spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag ska svara på den här frågan då jag har varit offline senaste dagarna. Jag minns bra och väl att jag bytte outfit och testade olika modeller på kläder sedan rörde jag mig i min bil till piren för att få den såld, jag vet inte vad jag hade kunnat göra mer än så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig från mina tidigare bans och självklart är vi människor, man lär sig och bli bara bättre. Det jag stör mig just nu på är att jag är bannad för något jag inte har gjort. Jag har jobbat senaste dagarna och varit ifrån datorn men jag har varit aktiv via telefonen i discord då jag försöker få kontakt med någon ansvarig angående det som hände mig helgen som gick. Kan någon här hjälpa mig tack, för jag vet inte hur jag ska gå tillväga. hjälp!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka