Nekad Janiiis | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Ditt Hex-ID: 11000010a1cea6b

Vad är din discord tagg? Jano#3293

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc och ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade först 7 dagars ban och den förlängdes till 12 dagar??

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en kompis som kom fram till mig och frågade mig om en incident igår. Jag berätta och han sa att de flesta bilarna är ute fortfarande. OBS att jag har hört många säga sandstorm, jag förstår inte vad det är för fel med att säga det, trodde det var normalt då många säger det i spelet. Självklart försöker jag hålla RP och reglerna men ibland kan det gå fel, men jag gjorde inget illa mot något eller sökte något ont. Så jag sa att jag ska kolla med support, förstår inte varför det är en så stor grej när jag råka säga det. Jag vet att det står i reglerna men alla gör ju fel men det behöver inte vara en så hård straff emot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt ban då alla gör fel, majoriteten på spelet pratar nästan så som det är normalt och jag råka säga det + att många använder sig av ordet sandstorm, så jag koppla som det var lugnt att säga så. Jag förstår att ni följer era regler och det kommer väga mer men bara lite sympati. Jag tycker om att spela på eran server och jag hade inte förväntat mig en sån smäll för en jätte liten grej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att vara ärlig och inte hade nån aning om reglerna då en person i spelet ställde en fråga och jag svarade ärligt med att "jag vet inte, jag är ny i spelet" och några minuter efter så blev jag bannad för anledning "ny i spelet". Det andra var att någon inte använde sig av sunt förnuft och började tränga sig och börja bete sig aggressivt mot mig och andra som stod i kön för att ta ut en bil. Självklart blev de i kön arga och jag vill inte att det ska sluta på ett otrevligt sätt. Jag var dock först att ta ut så jag tog ut samtidigt som denna person som trängde sig och då blev han arg, svor min familj och knuffade mig och försökte slå till mig men missa och jag vet ju inte vad jag ska göra, jag tog ju till självförsvar. De som var runt omkring mig tog mitt parti för jag inte gjorde något fel. Jag sa till honom att sluta va så aggressiv och förbättra sitt beteende men han visa dominans roll som att han kan göra vad han vill men men så har jag lärt mig att ha mer tålamod och typ avstå tills alla har tagit ut sina bilar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ändra till push to talk först och främst. Hade jag kunnat spola tillbaka på tiden så hade jag valt att inte öppna diskussionen om något alls utan bara fortsätta hjälpa och köpa / sälja bilar. Det kan va svårt nån gång när man har blivit vän med en att man verkligen vill bli bästa vän med i verkligheten men man kan inte säga för mycket men deras nyfikenhet kan va lite för mycket fastän jag håller mig till reglerna och RP. Men som sagt hade jag kunnat spola tillbaka i tiden så hade jag valt att prata om något annat istället och gå vidare med dagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, klart man lär sig. Jag tycker bara det är synd då jag tycker om spelet och det är kul att få träffa på nya vänner då och att sån liten grej eskalera till något så stor, det hade kunnat lösas på muntligt sätt och jag hade lovat och svurit att det inte ska hända igen men nu förlängdes det från 7 till 12 dagar och klart blir man ledsen för de. Jag har inte gjort någon illa och jag har inte varit elak mot något i spelet. jag har bara varit snäll mot alla och ibland märker jag att det är lite yngre grabbar och så känner jag för att hjälpa dom med att köpa en bil som gåva till de. Det är bara för att sprida glädje och kärlek mellan alla. Det ligger i min natur.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka