Nekad Janiiis | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Ditt Hex-ID: 11000010a1cea6b

Vad är din discord tagg? Jano#3293

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag bröt mot halv ooc regel, som jag gjorde omedvetet och verkligen inte mena

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har precis vaknat och är inte direkt klar i skallen. Jag stod och pratade med en kompis vid piren och hade liten diskussion angående gårdagens incident som skedde med en grabb som var väldigt aggressiv och typ bråka med oss som stod i kön för att ta ut bil. Jag förklara vad som hände och ibland tänker man inte att man ska följa RP regler hela tiden så jag förklara. vi är ju människor misstag sker och det var absolut inte menat. Han ville bara veta och jag sa lite för mycket, nån minut efter så blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt så var det inte meningen och jag tycker det är felaktigt ban då jag mena inget illa. Det är inte bara jag som säger ett ord utanför utan det är majoriteten som gör det, som tex igår så sa någon: "vilken knapp trycker man på för att öppna bilen?" men det var flera där så man visste inte vem det var som det. Det är ju 1 utan flera hundra som jag vet gör fel om dagarna.
Jag har alltid använt mig av sunt förnuft och en god förebild för RP spelet samt varit en hjälpande hand för många.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att vara ärlig och inte hade nån aning om reglerna då en person i spelet ställde en fråga och jag svarade ärligt med att "jag vet inte, jag är ny i spelet" och några minuter efter så blev jag bannad för anledning "ny i spelet". Det andra var att någon inte använde sig av sunt förnuft och började tränga sig och börja bete sig aggressivt mot mig och andra som stod i kön för att ta ut en bil. Självklart blev de i kön arga och jag vill inte att det ska sluta på ett otrevligt sätt. Jag var dock först att ta ut så jag tog ut samtidigt som denna person som trängde sig och då blev han arg, svor min familj och knuffade mig och försökte slå till mig men missa och jag vet ju inte vad jag ska göra, jag tog ju till självförsvar. De som var runt omkring mig tog mitt parti för jag inte gjorde något fel. Jag sa till honom att sluta va så aggressiv och förbättra sitt beteende men han visa dominans roll som att han kan göra vad han vill men men så har jag lärt mig att ha mer tålamod och typ avstå tills alla har tagit ut sina bilar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag kunnat spola tillbaka på tiden så hade jag valt att inte öppna diskussionen om något alls utan bara fortsätta hjälpa och köpa / sälja bilar. Det kan va svårt nån gång när man har blivit vän med en att man verkligen vill bli bästa vän med i verkligheten men man kan inte säga för mycket men deras nyfikenhet kan va lite för mycket fastän jag håller mig till reglerna och RP. Men som sagt hade jag kunnat spola tillbaka i tiden så hade jag valt att prata om något annat istället och gå vidare med dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart lär man sig, man blir bara bättre av sina misstag i livet. kan både va via dator eller utanför. Jag tycker bara det är synd då jag tycker om spelet och det är så kul att få träffa på nya vänner då och att man äntligen har det socialt men jag har lärt mig att inte göra så igen och jag ber om ursäkt för det mot er och erat team. Jag kommer hålla mig till att köpa och sälja bilar, det vanliga. Jag hoppas ni förstår mig och hoppas på en lösning

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka