Accepterad Janiiis | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Ditt Hex-ID: 11000010a1cea6b

Vad är din discord tagg? Jano#3293

Vem var det som bannade dig? Travzy

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom banna mig för Fear RP. Jag skriver nu från min laptop då min tangentbord börjar glappa till och batteriet som är kopplat till tangentbordet vägrar starta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plocka vallmossor och så fort jag skulle simma så märker jag att tanget bordet glappar ur. Jag hamna hos två av grabbarna som står där och tänker plocka vallmossor. jag blev tagen runt halsen och jag försökte få kontakt med personen som hade tagit mig runt halsen, han bad mig höja händerna men när jag trycker på X så lyfter min gubbe inte händerna, jag höll och klicka ett fler tal gånger och jag blev ju självklart irriterad för jag försöker hålla mig till RP. när han tog mig runt halsen så var min gubbe i springande fart och när han släppte mig så sprang gubben ifrån och jag kunde inte göra något åt saken då jag försökte fixa tangenbordet. Jag försökte få kontakt med han via mina headsets men jag vet inte om han hörde mig. Fyfan va arg och ledsen man blir. Musen funka, jag hade släppt varje sak om jag kunde komma åt min inventory men tangentbordet glappa ur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det står fear RP. Men jag skriver i stress över situationen då det inte var planerad flykt. Tror ni verkligen att jag skulle gå tillbaka ifall mitt tangentbord funka men jag hamna framför dessa två killar i fart och blev tagen runt halsen. Jag försökte och försökte få kontakt men jag försöker hålla mig lugnt. nu när jag skriver från min laptop medans tangentbordet laddar så försöker jag komma i snabb kontakt med er. Det var en felaktig ban då jag inte kunde kommunicera med personen, skriva lapp eller prata in game, han släppte mig och gubben bara sprang ut åt. Jag vet att jag ska hålla upp händerna där men det gick inte, det bara inte gick. Jag blev arg för det inte gick, för jag vet att det inte är RP och utanför RP, man ska ju lyda. Jag vill ju lyda men det hände som det hände. Snälla snälla ni kommer inte förstå hur stressad jag är över att kunna förklara hela sitsen. Det blir ban ifall man springer från en person som har hotat, det är ju självklart där har ni rätt i saken men jag säger att min gubbe sprang utan styr och mitt tangetbord är glappa ur. Jag vet inte vad jag ska säga för att ni ska lita på mig.
Jag sprang ju ifrån först men sen tangetbordet glappa och medans jag försöker få igång tangentbordet så har jag redan hamnat framför dessa killar. Jag försökte ta och sätta in ett gammalt tangetbord bara för att ordna situationen men jag hann inte.
Det är så himla sjukt, det händer bara just mig. jag försökte och försökte få igång tangentbordet. Snälla, jag blir ju tilt över hur detta kunde hända.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var, när jag sprang mot apoteket då jag inte hade någon bil och är väldigt ny i spelet om RP. Det är första gången jag kör RP spel, det var en som förföljde mig och fråga en massa saker jag inte visste, så sa jag "jag är ny i spelet"
Andra var då jag skulle ta ut en bil på piren och det var en kö bakom mig, då kom en spelare och ställde sig precis framför mig samtidigt som jag tar ut en bil, vi båda fick ut en bil samtidigt och bilarna hamna upp och ner, så blev han väldigt aggressiv och börja kalla mig en massa samt han ville slå till mig och jag tog till mig av självförsvar (RP) vem som helst hade tagit till sig av självförsvar i verkligheten i livet men jag fick prata med en trainee och han förklara situationen att man inte får.
tredje var ett misstag då jag har två skärmar. jag hade både ZOOM igång och UNIVE igång. Jag trodde jag pratade med en klass kamrat i ZOOM om situationen men tydligen så lät det också i unive världen och det kosta mig en ban där med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är självklart lyft händerna och låtit han kolla igenom mig och även ta mina saker. Jag brydde mig inte om spelet direkt då jag ville få igång mitt tangentbord. jag är så ledsen att det inte gick, och medans min gubbe bara sprang av sig själv. Jag vet att ni inte kommer lita på det jag säger. Jag vet inte vad jag ska säga, än att tror ni på riktigt att jag hade gått tillbaka när jag vet att min kollega simmar tillbaka. Jag är tom på ord liksom, mitt tangentbord glappa och exakt i en sits där jag behöver vara igång.
I spelet hade jag gett upp där men nu är det utanför spelet detta hände. Jag har blivit arg tillräckligt för stunden och jag vet inte längre mer hur jag ska förklara och skydda situationen. jag ger upp nästan för jag är så jävla ledsen. Han sa flera gånger upp med händerna och, jag försökte och sa jag försöker, jag försöker, vet inte om han hörde mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är ju medveten om reglerna om FEAR RP och annat. Detta är ju mer om mitt tangentbord som glappa ur och hur hela situationen blev och medans jag försökte få kontakt med honom. Jag vet i stunden där att jag ska ge upp och släppa allt jag har men tangentbordet funka inte. Jag skriver från min laptop nu av stress och hopp om att ni förstår mig. Jag hade inga planer på att fly! jag har blivit rånad och kidnappad innan och jag har ju gett upp och lyft händerna. i spelet gör jag rätt men i stunden blev det att mitt tangentbord, när den slutar fungerar, så som jag höll knapparna så fortsätter gubben likadant. Det ända jag hade i styr var min mus. Vad ska jag kunna göra med min mus?? jag vill få kontakt med killen som rånar mig eller kunna släppa allt jag har då hans mål var att råna mig. han gjorde rätt för jag hörde allt via mitt headset men jag ville ju ge upp där för honom och låta han ta och visitera mig och genomsöka mig. Jag försökte och försökte som sagt men ändå det gick inte.
Jag vet att ni inte kommer tro på mig och tänker den här idioten förtjänar en lång jävla ban nu, hade ni varit vid mig så hade ni skrattat säkert då den sluta fungera och typ gjort narr av mig. Den bara glappa och jag försökte höja händera, jag försökte och försökte. Jag spamma alla knappar när jag var där och under förhöret med honom. Jag ville få kontakt men det gick inte.
Snälla hjälp mig här. Jag kan till och med spawna på senaste position och ge han alla mina saker, det är inte sakerna som är problemet eller hur jag agera i spelet. Mitt tangentbord glappa och fungera ej. Jag har även reserv tangentbord men jag hann inte koppla den till datorn då den jag använder är via bluetooth. SNÄLLA FÖRSTÅ MIG, det är inte saker eller hur jag var ingame, utan mitt tangetbord så kan jag varken kommunicera eller skriva eller stanna helt. Jag har en knapp på mina headset som är kopplat till micken men jag vet inte om han hörde mig när jag ville prata när jag tryckte på knappen och höll den.
Jag lovar och svär en ed att tangentbordet glappa och att jag ville få form av kontakt med killen men det gick inte. jag vet inte hur jag ska försvara situationen på grund av ett tangentbord som inte fungerar. Jag valde inte att springa ifrån honom heller. Det är samma sak när jag kör CS GO, Springer jag rakt fram och tangetbordet dör ut eller glappar, så fortsätter han springa rakt framåt utan stopp och ända sättet jag kan styra är musen.
Men i denna situation så måste jag kommunicera med personen och prata med han, jag kunde inte göra något, inget alls!
Jag är så nere just nu, det går inte förklara mer. Jag hade inga intentions på att fly, jag vet att jag ska lyfta händerna. Men problemet var inte in game utan det var utanför. mitt tangentbord...
Snälla ha lite sympati för mig, jag lovar och svurit ed att detta var tangentbordet som glappa. Sitter här via laptop och försöker lösa situtionen, SNÄLLA! detta är ett misstag utanför spelet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka