Nekad Janiiis | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Ditt Hex-ID: 11000010a1cea6b

Vad är din discord tagg? Jano#3293

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminalitet i blocket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de banna mig för det jag skrev på blocket som många andra spelare gjorde med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är så, jag blev bannad idag på dagen för att jag skrev "Har slutat med baseboll då jag har lagt ner med sporten, vid intresse ring 073 715 70 87. Jag har sett folk sälja sina rack i flera dagar konstant i nästan flera timmar och de fortsatte sin försäljning. Jag miss uppfatta att det är en vanligt att sälja då alla höll på med dig nästan hela dagen ut. Spelare yttra sig på olika sätt, kontext men mitt syfte var att sluta med sporten. Jag anpassa och rollspela att jag har spelat baseboll och slutat med det i spelet, då jag inte är behov utav den mer. kriminella förstår syftet med saken men medborgare eller andra etc icke förstår. Så det var absolut inte min mening att skapa några problem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle aldrig riskera en ban för lite pengar eller liknande då jag lägger massa tid på denna server tillsammans med kompisar. Jag hade precis åkt ut från mina vänners hus och efter en halv timma vart jag bannad i 5 dagar. Som sagt jag såg en massa lägga upp jätte liknande saker och antog det hela som det var okej.
Jag har själv inte sett någon bli varnad eller jag över saken och det vill säga med andra ord det är jätte missförstånd från min sida och jag tar ansvar för detta men efter är allt är jag en människa precis som alla andra. Det blir lite fel här och där och jag ber om ursäkt för detta och jag hoppas att jag kan få en andra chans och att jag lovar att det aldrig kommer hända igen.
Felaktig kan jag tycka lite då flera andra höll på med samma sak i dagar utan att nåt hände och för mig så var jag fortfarande inne i mitt RP även när jag skrev det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv ooc. Då jag var ny om RP världen och hur sånna spel går till. Jag är väldigt försiktig egentligen och pratar med respekt och sunt förnuft. Jag respekterar denna server till en maximal nivå och detta ser jag mer som ett missförstånd samtidigt som jag förstår er sida av vinkeln.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat och borde ha läst igenom reglerna igen om kriminella, flera gånger innan man postar något på blocket.
Blocket är fullt utav spelare som la upp liknande post så jag som individ tänkte att det ej var nödvändigt. Jag har lärt mig min läxa och innan jag ska göra något liknande ska jag vara 100% säker på att det är tillåtet innan jag gör det. Det kommer aldrig hända igen eller något liknande alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta eget ansvar och inte följa vad andra postar på blocket eller twitter. Ta egen intiativ och läsa reglerna om igen för en säkrare och bättre RP och community spel. Jag har lärt mig min läxa här då jag lägger massa tid på denna server och tillsammans med vänner och andra sköna, goa grabbar och tjejer.
Det kommer aldrig hända igen från min sida och jag ber från hela mitt hjärta att jag får en andra chans så jag kan bevisa att det aldrig kommer hända igen.
En andra chans hade jag aldrig bett om OM jag brutit mot liknande regel innan eller liknande men jag hoppas ni förstår mig och hoppas ni kan lyfta min ban. mvh Jan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka