Nekad Janiiis | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/

Ditt Hex-ID: 11000010a1cea6b

Vad är din discord tagg? Jano#3293

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag bröt mot en ooc regel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har precis vaknat och är inte direkt klar i skallen. Så jag vet ju att man ska anpassa sig efter RP och anpassa sig efter reglerna men igår skrev folk till varandra som att det var tillåtet och jag koppla inte direkt hur det var tillåtet och jag "vågar" inte fråga så mycket då jag måste anpassa mig efter RP och reglerna men ändå så fortsatte det och så tänkte jag aha kanske det inte är så som man tror. Så Jag vet ju inte direkt hur man ska prata med andra för jag märker ju att man börjar bli bättre vän med vissa i spelet och att man kommer vilja träffa dom då dem är stört sköna. Jag vill ju liksom kunna få nån form av kontakt med dessa i verkligheten men reglerna lär förbjuda det. tycker det är lite synd då det är så snälla individer man träffar på att man vill ha dem som en vän. man blir ju stöttad och trevlig bemöt via ett spel. Men som sagt det är tidigt på morgonen och jag ber om ursäkt självklart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det är inget felaktigt ban då jag märkte det efter, jag inte är så pigg tidigt på morgonen. Så Jag vill som sagt be om ursäkt till er och erat team för det beteendet. Jag har hade inte förväntat mig en sån lång ban för jag lär ha så tråkigt nu då jag såg fram emot att spela på helgen med många vänner som jag har fört till er server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att vara ärlig och inte hade nån aning om reglerna då en person i spelet ställde en fråga och jag svarade ärligt med att "jag vet inte, jag är ny i spelet". Det andra var att någon inte använde sig av sunt förnuft och började tränga sig och betede sig aggressivt mot mig och andra som stod i kön för att ta ut en bil. Självklart blir andra arga och jag vill inte att det ska sluta så. Jag var dock först att ta ut så jag tog ut samtidigt som denna individ som trängde sig och då blev det litet tjat och han blev lite våldsamt och jag tog till mig av självförsvar. Men jag lärde mig att jag ska ha mer tålamod, liksom låta alla dessa lite "yngre" att gå före för dom tänker inte direkt så jag tänker vänta tills jag är sist eller är själv i cirkeln till att ta ut en bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte hur jag skulle kunna göra det annorlunda då det är en massa regler man måste anpassa sig efter. Jag vill så gärna bli vän med vissa i verkligheten men det är lite svårt då jag inte vet hur jag ska framställa det. Vissa skriver helt vilt och hej till varandra som det är normalt. Sorgligt att jag råkar på den smällen, för jag vill ju självklart inte bryta mot några regler alls och hade jag kunnat bli vän med vissa i verkligheten så hade verkligen inte tackat nej men min idé var inte att bryta mot reglerna alls och det ber jag om ursäkt för ännu en gång. Jag hoppas inte ni ser mig som en dålig RP / person efter incidenten då jag kör för er och inte mot er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart lär man sig och man blir bara bättre efter sånna händelser men det är lite tråkigt då man hade planer att spela med sina vänner och att man har fört dom till eran server då jag tycker om hur det är hos er. Jag kommer självkalrt göra annorlunda saker ifall jag blir unbannad, jag får anpassa mig till ett sätt att jag inte kan säga sånt. Ibland är folk så roliga att de "råkar" säga ett ord lite utanför men jag dömmer inte dom för de men jag håller mig till RP fortfarande. Lite ledsamt att jag fick åka på denna men självklart kommer annorlunda saker ske efter detta. Jag vill ju allas bästa och allas trevnad. Må bäst och trevlig helg på er, Jan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka