Nekad Janek | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janek

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991345646/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Lindstedt

Vad är ditt discord namn? Janek#1424

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Almblad. Han är en väldigt glad kille på 26 bast. Han ärväldigt pratglad ibland kanske för pratglad och älskar i allmänhet människor. Han bryr sig väldigt mycket om andra och riskerar ofta sitt eget liv för andra människor. Detta för att han har växt upp med en pappa som var polis och uppfostrade honom till en stark kille och en mamma som var sjukvårdare och berättade att man alltid ska hjälpa folk i nöd. Han har haft svårt att bestämma sig för vilket yrke han vill ha men har kommit fram till att det står mellan sjukvårdare och polis. Han tar tag i saker och gör de fullt ut och gör alla delar som uppdraget innebär även det tråkigaste. Han har även ett stort intresse för att jaga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös rp:are som gillar scenarion som är lika verkligheten. Jag kommer förbättra samt få andra i min närhet att också försöka rp a bra. Jag dömer inte folk utan respekterar att man kan göra fel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en stor server med staffs som är trevliga och gör de dem ska göra för att få servern till en så bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? efter att ha kört på olika servrar med mindre spelar bas och mindre liv tänkte jag att jag skulle testa en större server i sammband med att jag köpte en bättre dator som klarar av att köra på unive då jag laggade förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha riktigt kul och skapa bra RP

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli antigen polis eller Sjukvårdare och klättra uppåt inom det jobb jag väljer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka