Nekad Jan Olofsson | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fsdfsestfdge/

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? oskar07#5131

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2007

Berätta om din karaktär. jan olofsonen man med en kriminal bakgrund på grund av hans far som är i nu läget 40år gammal. Pidor var 12år gammal när hans far lämna han i kartellens händer för dom bad honom göra det för att det behövde mer "resurser". jan Far med namnet janson var en soldat i Gulf kartellen då han också som liten blev tvingad till han med. han har nu i nästan hela sitt liv jobbat för denna kartellen. När folk fråga han vad han jobba som så sa han att han jobba på en vingård som va en täckmantel för deras knark nätverk. Pidor har nu bestämt sig för att fly från gulf kartellen då dom inte visa han respekt över allt hans hård arbetare han har nu sökt asyl här i svergie och är ny inflytad i svergie. nu söker han ett nytt "nätverk" som respekterar honom och gör arbete som Pidor själv kan stå för. han har sen han vart liten blivit tillsagd att inte tjalla för tjallare i kartellen kommer aldrig tillbaks lärde det honom. jan olofson fritids intressen är för det mesta att resa runt och uppleva och se nya saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldig Bra nivå och det är ju bara något jag ser som något posetivt. inom kort framtid så kommer jag även att börja streama på unive då jag förhoppningsvis kan uppmana folk att komma in och spela bland annat!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldig Bra nivå och det är ju bara något jag ser som något posetivt. inom kort framtid så kommer jag även att börja streama på unive då jag förhoppningsvis kan uppmana folk att komma in och spela bland annat!

Hur hittade du Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldig Bra nivå och det är ju bara något jag ser som något posetivt. inom kort framtid så kommer jag även att börja streama på unive då jag förhoppningsvis kan uppmana folk att komma in och spela bland annat!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög RP nivå och att skapa bra scenarion och roliga för unives gemenskap!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har två stycken mål på unive, 1. att göra bra RP på servern och roliga servern, 2. att en dag driva ett eget kriminellt nätverk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelade på en server med namnet bernadott men den hade för mycket spelare som lira för egen vinning! därför söker jag mig till er som har bra staffs och seriöst RP!!! Nej, spelade på en server med namnet bernadott men den hade för mycket spelare som lira för egen vinning! därför söker jag mig till er som har bra staffs och seriöst RP!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka