Nekad Jan Olofsson | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fsdfsestfdge/

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? oskar07#5131

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2021

Berätta om din karaktär. ja har vart i denna stad i 2månader ja har jobbat på postnord i en längre period ja har flera fordon som jag åker lagligt på vägen jag skulle vilja jobba inom sjukvård .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för det finns mer alternativ som medlem för ja vill hjälpa till i denna stad och ja har tålamod nog för detta för ja vill göra en skillnad i denna stan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är kul och finns mycket att göra om man är medlem men jag förstår att alla inte blir medlem om man inte vet vad man gör och om man är ny

Hur hittade du Unive? några vänner som sa att detta var den mest värkliga servern som de har spelat och vi har spelat maser av fivem men detta var den bästa

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha en fin bill träffa nya människor ha mitt dröm jobb att jobba i sjukvården så ja kan rädda liv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul med mina vänner och ha en ny upplevelse en son som ja aldrig har fåt förut

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för ja tycker att denna är best många inne den är ett bra community affärer är nästan alltid öppna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka