Accepterad Jan Janssons | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12341

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Vad är ditt discord namn? karlsson#0071

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Benjamin Karlsson och hans personlighet är mycket aggressiv, men han gillar att köra bil, hans tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholiserade far när han var barn. Pappa lämnade honom när han var tio år gammal, och han har varit en brottsling sedan dess, men har långsamt eskalerat. Hans mamma lever fortfarande, men har inte sett henne på länge. Han vet inte var hon bor eller var hon är. Han är från Sverige och föddes i Sverige. Han tyckte om att stjäla saker när han var ung och blev mycket bra på det. Men pappa stoppade det. Han kan inte komma ihåg sin mor som ett barn, för hon kommer nästan aldrig hem, för att hon inte gillar sin far. Nu deltar han bara i sina egna spel, och resultaten har varit mycket bra hittills. Han har tjänat en bra inkomst, men hans inkomst blir större och större, så han vet inte hur länge han kommer att leva.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kan tänka mig att mina år av RP experience, från spel som Guild wars 2 och World of warcraft så kan jag bidra med skratt, events, scenarios, mm. Jag bryter aldrig karaktär och jag tar RP väldigt seriöst. Jag hoppas på att bli en medlem av Unive så jag kan komma in i GTA RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ny till GTA RP och vart rekommenderad just denna server av alla mina vänner, har sett flera streams och videos på denna server och ni verkar vara ett fantastiskt gäng och jag hoppas att jag kan bidra till många skratt och minnen.

Hur hittade du Unive? Några pollare på discord spelade det och så såg jag det på deras status

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är at bli så bra som möjligt på rp. Och hitta enb bra rp server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfälligt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top