Nekad Jan Janssons | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12341

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Vad är ditt discord namn? karlsson#0071

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Benjamin Karlsson och hans personlighet är mycket aggressiv, men han gillar att köra bil, hans tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholiserade far när han var barn. Pappa lämnade honom när han var tio år gammal, och han har varit en brottsling sedan dess, men har långsamt eskalerat. Hans mamma lever fortfarande, men har inte sett henne på länge. Han vet inte var hon bor eller var hon är. Han är från Sverige och föddes i Sverige. Han tyckte om att stjäla saker när han var ung och blev mycket bra på det. Men pappa stoppade det. Han kan inte komma ihåg sin mor som ett barn, för hon kommer nästan aldrig hem, för att hon inte gillar sin far. Nu deltar han bara i sina egna spel, och resultaten har varit mycket bra hittills. Han har tjänat en bra inkomst, men hans inkomst blir större och större, så han vet inte hur länge han kommer att leva.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är fullt seriöst och jag ska göra kriminell rp bättre och vill även ha ett gott skratt med folk. jag kommer inte bara skjuta personer och sälja saker utan jag kommer också tänka på att kriminella också har ett liv utanför det dem gör på gatorna. Så jag kommer att vara snäll mot alla som inte gjort nåt mot mig såklart. Det är en viktig sak som kriminell att alltid vara snäll och inte tro att man bara ska vara överlägsen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att få testa servern mer än vad man kan när man inte har wl Och att jag vill prova på nya servrar

Hur hittade du Unive? några pollare på discord spelade det och så såg jag det på deras status

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja min rp nivå och bara bli bättre på att dra ut på olika scenarion. Sedan vill jag också bygga upp en känsla som ska vara att folk är taggade på att komma in på denna server för att ha kul och skratta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfälligt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top