- Meddelanden
- 86
- Reaction score
- 16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson
Vad är ditt discord namn? karlsson#0071
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007
Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Benjamin Karlsson och hans personlighet är mycket aggressiv, men han gillar att köra bil, hans tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholiserade far när han var barn. Pappa lämnade honom när han var tio år gammal, och han har varit en brottsling sedan dess, men har långsamt eskalerat. Hans mamma lever fortfarande, men har inte sett henne på länge. Han vet inte var hon bor eller var hon är. Han är från Sverige och föddes i Sverige. Han tyckte om att stjäla saker när han var ung och blev mycket bra på det. Men pappa stoppade det. Han kan inte komma ihåg sin mor som ett barn, för hon kommer nästan aldrig hem, för att hon inte gillar sin far. Nu deltar han bara i sina egna spel, och resultaten har varit mycket bra hittills. Han har tjänat en bra inkomst, men hans inkomst blir större och större, så han vet inte hur länge han kommer att leva.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är fullt seriöst och jag ska göra kriminell rp bättre och vill även ha ett gott skratt med folk. jag kommer inte bara skjuta personer och sälja saker utan jag kommer också tänka på att kriminella också har ett liv utanför det dem gör på gatorna. Så jag kommer att vara snäll mot alla som inte gjort nåt mot mig såklart. Det är en viktig sak som kriminell att alltid vara snäll och inte tro att man bara ska vara överlägsen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att få testa servern mer än vad man kan när man inte har wl Och att jag vill prova på nya servrar
Hur hittade du Unive? genom att min kompis hade spelat på servern och sedan sa han att jag skulle testa och spela, och då blev jag fast i det
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja min rp nivå och bara bli bättre på att dra ut på olika scenarion. Sedan vill jag också bygga upp en känsla som ska vara att folk är taggade på att komma in på denna server för att ha kul och skratta.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfälligt
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson
Vad är ditt discord namn? karlsson#0071
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007
Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Benjamin Karlsson och hans personlighet är mycket aggressiv, men han gillar att köra bil, hans tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholiserade far när han var barn. Pappa lämnade honom när han var tio år gammal, och han har varit en brottsling sedan dess, men har långsamt eskalerat. Hans mamma lever fortfarande, men har inte sett henne på länge. Han vet inte var hon bor eller var hon är. Han är från Sverige och föddes i Sverige. Han tyckte om att stjäla saker när han var ung och blev mycket bra på det. Men pappa stoppade det. Han kan inte komma ihåg sin mor som ett barn, för hon kommer nästan aldrig hem, för att hon inte gillar sin far. Nu deltar han bara i sina egna spel, och resultaten har varit mycket bra hittills. Han har tjänat en bra inkomst, men hans inkomst blir större och större, så han vet inte hur länge han kommer att leva.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är fullt seriöst och jag ska göra kriminell rp bättre och vill även ha ett gott skratt med folk. jag kommer inte bara skjuta personer och sälja saker utan jag kommer också tänka på att kriminella också har ett liv utanför det dem gör på gatorna. Så jag kommer att vara snäll mot alla som inte gjort nåt mot mig såklart. Det är en viktig sak som kriminell att alltid vara snäll och inte tro att man bara ska vara överlägsen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att få testa servern mer än vad man kan när man inte har wl Och att jag vill prova på nya servrar
Hur hittade du Unive? genom att min kompis hade spelat på servern och sedan sa han att jag skulle testa och spela, och då blev jag fast i det
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja min rp nivå och bara bli bättre på att dra ut på olika scenarion. Sedan vill jag också bygga upp en känsla som ska vara att folk är taggade på att komma in på denna server för att ha kul och skratta.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfälligt