Nekad Jan Janssons | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12341

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Benjamin Karlsson

Vad heter du på discord? karlsson#1337

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 670h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Känner att det behövs en chef och anställda till detta meko då jag inte ser alls mycket aktivitet från det. Jag skulle vilja styra upp det mekonomen. Jag känner att jag skulle göra ett bra jobb ifrån mig ifall jag skulle bli chef för mekonomen. Jag kommer att anställa pålitliga och lojala människor och inte bara jobba för pengar, jag gör detta för mitt stora bilintresse.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min pappa jobbar med bilar irl och jag är väldigt intresserad över jobbar och vet att denna positionen skulle passa mig. Bdw har varit biträdande chef på Falck.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benjamin Karlsson och har ett stort intresse av bilar och hur dom fungerar, han är uppväxt i Göteborg. hans mamma Karin 46 och pappa Jan 51, som träffades via bilar men mamma har börjat med mat och så och pappa håller fof på med bilar och det är där, han gillar att hänga med kompisar och köra bil, han har haft en dröm att någon gång i livet att jobba eller vara chef på mekomomen, han har fixat sina bilar det är där intreeset kommer ifrån. Tror han är en väldigt social och lugn person. Han vet vad som är rätt och fel. Han är inte rädd för att säga till någon ifall dom skulle göra något fel. (Kommer hålla den bästa rp nivån som bara min karaktär kan ha.)

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne runt 7-8 h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes jag kommer fortsätta spela på serven men det skulle varit roligt och vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara på unive och har bara spelat på den

Har du läst våra Regler? Yes det har jag flera 100 gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka