Nekad Jan Janssons | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12341

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? karlsson#0071

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 20 dagar var den

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll ~WeeD LangareN. Återstår: 19 dagar 11 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen bannade mig eftersom jag håll i en pistol utan krim roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för ca 24 timmar sedan blev jag bannad för meta och då drog dom in min krim och wl och jag tänkte ju fof att jag hade min krim men så var inte länget men allt började med att jag va och plockade vallmo och åker upp och bearbetar vallmot till heroin och så skulle jag lämna över det till en som hade krim som sen skulle swicha mig för jag hade inte krim och då när vi va på väg till där man säljer så är mitt gamla gäng där och väntar på sen som dom inte tycker om men innan det så håller dom pistol mot mig jag säger mitt namn och så säger dom att vi känner varandra och om jag inte är med på och skjuta han som kom så skulle jag dö så jag hade inget vall så jag tog upp en pistol och gjorde som dom andra sa sikta mott honom nu så gjorde jag det sen får jag ett pm hoppa support och den ban i 20 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan erkänna att det va en rätt ban eftersom jag hade en pistol när jag inte va krim och det va mitt fel att jag va med mitt gamla gäng

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första banning jag bannad av att jag sa aj till min kompis efter jag blev skadad i bilen men det visade sig att dom inte hörde det
min andra körde jag från en plats för fort när vi hade krockat
min tredje sv abuse jag hade indragen sv och wl och banade en
min fjärde krim utan krim roll
min femte kommer jag inte ihåg
min sjätte meta försöker komma med i gäng via discorden
jag seriöst nu ångrar allt fel jag har gjort på servern och önskar att jag skulle kunna backa tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita och åka ditt för jag inte har krim roll och framförallt inte va med på det när jag vet att jag inte har krim roll

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes jag har lärt mig att inte vara på drogställen utan wl och framförallt ingen krim och inte ha pistol när man inte har krim

vill verkligen komma tillbaka till unive om man skulle kunna få sista chansen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka