Nekad Jan Janssons | Ban överklagan [Amyarbaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12341

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? karlsson#0071

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? den var i 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Metagaming, ljuger i support för att få roller tillbaka,. ~MOB. Återstår: 19 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen bannade mig eftersom jag satt i support och ljög över min ban för och få tillbaka mina roller och unban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för minder än 24 timmar sedan blir jag bannad för jag ljuger i reports och bet började med att jag har 2 karaktärer som jag spelar på ibland en som är lite mer laling eller vad man säger och då spelar jag på den ca 2 timmar och så vill jag byta till mitt riktiga karaktär så jag går till ett hörn och skriver /spawnmenu för att byta karaktär så gör jag det och så spawnade jag död så skriver jag /report spawnade död en support kommer och ser att jag har id 400 och dom andra har id 900 när dom spawnar in och då blir jag bannad för ljuger i report sen kanske 6 timmar efter så blir jag bannad av en sr.mod för metagaming eftersom jag försökte gå med i ett gäng via discord och så ber dom att jag ska komma support så gör jag det så snackade vi varför jag frågade via discorden efter att gå med i gäng och så kom vi fram till och banna mig så då förlorade jag min wl och krim och då kände jag att jag vill inte göra en ny krim ansökan så jag gick support på morgonen och ljög för en support och sa det som hade hänt med första bannen (ljuger i report) för och bli unbannad sen så snackar sr.moden med den jag snacka med på morgonen och sa att jag ska inte bli unbannad och så skriver han det i staff chatten och då tänker jag att jag måste fråga en annan support om vad jag ska göra och då löser det sig och sen gör jag en banöverklagelse och den blir godkänd så kommer en admin och säger till den supporten att jag ska inte ha unban så jag blev bannad igen i 15 dagar lite senare så snackar jag med han som banade mig för meta och han säger att jag ska få längre straff asså 20 dagar så jag får det och där är vi nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker första bannen med (ljuger i support) var en felaktig men den meta tycker jag själv att det va en rätt ban och rätt och ta mina roller och så vidare och jag förstår att man inte kan ljuga i support eller i reports efter allt som har hänt

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första banning jag bannad av att jag sa aj till min kompis efter jag blev skadad i bilen men det visade sig att dom inte hörde det
min andra körde jag från en plats för fort när vi hade krockat
min tredje sv abuse jag hade indragen sv och wl och banade en
min fjärde krim utan krim roll
min femte kommer jag inte ihåg
min sjätte ljuger i reports (samma som i denna texten)
jag seriöst nu ångrar allt fel jag har gjort på servern och önskar att jag skulle kunna backa tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta åt mig vad jag gjorde fel och lära mig av det istället för och ljuga i support det hjälper ingen verken mig eller supportrana av att ljuga så det tycker jag är rätt och banna mig längre så jag få ta åt vad jag har gjort och vad jag ska göra nästa gång det händer

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig av att ingen mår bra av att ljuga i support för och bli unbannad eller få tillbaka mina roller

den som ser denna texten väljer själv om den ska unbanna mig men vill verkligen tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka